İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
39

İstanbul Issız!...

Daha önce size ne türlü zorluklarla karşılaştığımızı anlatmıştım gerçekten korkunçtu...Apartmanda ki komuşlarımızla ne yapacağımızı kararlaştırdık.Ben ve apartmanda ki üç kişi daha yemen yanımızdaki marketten bizim için gerekli olanları almaya başladık.Camı kırdığımız için çabuk olmak zorundaydık konserve alırken karşıma hastalıklı çıkmıştı gerçekten çok korkmuştum ama neyseki yerdeki tırpan ile işini halletmiştim.Marketten çıkarken yaklaşık 20 hastalıklının üzerimize geldiğini gördük, hemen eve doğru kaçmaya başlamıştık neyse ki hızlı koşamıyorlar ve dengsesizler di.Apartmana vardğımızda derin bir oh çektik.Ama maalesef bu sevinç kısa sürdü bizim apartmana girdiğimizi gören yaklaşık 30 hastalıklı apartman kapısını kırmaya çalışıyor...Bizde önlem olarak hemen apartman girişine biraz benzin döktük, eğer kapı kırılırsa benzini ateşe vereceğiz.Ama kaçma önlemimiz hazır birinci kat yere yakın olduğundan herkes 1 kattan atlıyacak.Apartmanda ki cesur yürek subay herşeyi tamamladı hastalıklılar kapıyı kırarsa tahliye başlıyacak.Arabalar hazır bu arada Marmara Adası'na kaçmayı planlıyoruz...Umarım şans yanımızda olur.

39 yorum:

Adsız

kaç ay oldu kimse bir şey yazmamış siteyi mi unuttunuz ne güzel yazıları okuyordum

Adsız

evet ya en iyisi ben yolluyum bi tane :D

Adsız

tabiki de yolla (en azından birileri beni duymuş)

Adsız

tamam yarın yollarım

crazy-macquen

peki

Adsız

yolladım ama kimsenin umrunda değil sanırım site sahibide yazarlarda virüs kaptı :D

crazy-macquen

aynısı bende de oldu site sahibi galiba unuttu burayı kimse bir şey demiyor neyse inşallah en yakın zamanda buraya geri döner kafayı yiyeceğim

Adsız

İnşallah

crazy-macquen

umudum yok ama bu siteye arada bir girip bakarım yeni yazılar var mı diye olduğunda buraya yazıp sana haber veririm

Adsız

tamam

Adsız

zaten yeni yazılar olursa benimkide vardır :D

crazy-macquen

evet doğru zaten sıkıntısından buraya giriyorum yeni yazılar yok çok sıkıldım

crazy-macquen

yanlış yazdım sıkıntıdan

Adsız

Site sahibinin msni falan olsa mail atarızda

crazy-macquen

galiba bu sitenin sahibi Jaaaccckkk The Zombie çünkü bu siteyi açacağını başka yerde söylemişti ve bu adamın bildiğim kadarıyla twitter ı var adama ordan mesaj atabilirsin

Adsız

evet ekşi sözlükte söylemiş ama twitter hesabı yok açmamız lazım gelcek arada bir baksa iyi olurdu ama . . .

crazy-macquen

o zaman ekşi sözlükte kendisine mesaj yollamalısın oraya her gün girdiğini biliyorum

crazy-macquen

adam burayı unuttu ama ekşi de her gün güncel durumda

Adsız

bence buradan ümidi keselim adamın buraya döneceği yok başka bi tane site bulalım buraya benzer

crazy-macquen

evet bencede

ckml

virüslerle hala savaşan yazarlar var :))

Adsız

lan göt herif dönsene buraya

Adsız

eee simdi admin yokmu ? biz açalım amk..ben başladım bile.altyapıyı kurdum kücük pürüzler kaldı onları halledemedim.anlayan bana mail atsın jyn11@live.com

Adsız

Arkadaşlar çok güzel hikayemi yazdım ama boşuna yazdım galiba neyse ki kopyaladım kayıtladım gönderiyorum ama hata kodu falan fıstık diyor üye olma yeri de yok nebiçim bir yer burası ya harbi herkes virüs kapmış zombi olmuş site yöneticileri.Hayatta kal bölümünden mesajımı atamıyorum hata falan veriyor.Yardım edin lütfen ya.

Adsız

birader sen açıyorsan çok iyi herşeyi halledince bana mesaj atarmısın forme1771@hotmail.com

Adsız

Beyler hikayemi attım ama yönetici hiç bakmıyor artık buraya herhalde.

Jaaaccckkk
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
LathSpell

bence tekrar burdan devam etsek iyi olmazmıydı ?

Hunter

Site kısa zamanda hortlayacak :)(bkz.Sağ üst köşedeki duyuru) Ayrıca jack a ulaşabileceğiniz profiller :

http://twitter.com/#!/anonimzombiler

https://www.facebook.com/anonimzombiistilasihikayeleri

Hayatta kalmanız dileğiyle :)

Adsız

bune lan adamın şaftı kayık
jack miymiş nemiş dingil.......

onat

E hadi? Ben o kadar yolladım mobilden de olsa yayımlamadı!

Bilal Said DUMAN

beyler siteyi paylaşalım da canlansın

Adsız

hasstir lan yarrağım anteni

Adsız

bu sitede emeği geçen herkesin ta amına koyim

Adsız

yazmaa ananı bacını sikiyim yazma

ddws

:D ahah

Adsız

amk sizin ya ahahah :D

Adsız

Siktigimin beyin ozurluleri,yazip yazip fantezi yapiyolar kendilerince..la olum filim izlerken kasiyosunuz gercek hayatya olsa sictiginiz bokun kokusu buraya kadar gelir..

Unknown

Bu sitedeki amaç zaten uyduruk şeyler demek değil.makale yeteneği ve hayal gücünü artırarak kendimizi eğlenerek geliştireceğini bir yer yani ciddiye alıp korkmayın veya sovmeyin milletin anasına bacisina

Yorum Gönder