İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
0

Bursa'da Salgın

Kendimi bildim bileli hep bu salgını bekledim... Her gece rüyamda salgın çıksında biraz macera olsun diye dua ederdim. Taa ki o sabaha kadar... Geceleri uyumayan bir insandım film falan izlerdim hep sabah yatardım o gece saat 2 ila 3 civarı arasında elektrikler kesildi hemen mumları yaktım ve salgın çıkmışcasına oturup beklemeye başladım elektriklerin gelmesini. :) 
En ufak birşeyi bile bu salgına bağlıyordum o derece hastaydım zombilere. yaklaşık havanın aydınlanmasına yarım saat veya bir saat kala elektrikler geldi hemen açtım resident evil müziğini kendimi oyalamaya başladım ve hava aydınlanmaya yakın koyu mavi olduğu sırada acil durum haberleri verilmeye başlandı yan apartmandan bağırış sesleri gelmeye başladı o kadar heyecanlandım ki haberlerde bir salgının baş gösterdiği sadece dışarı çıkmayın evinizde kalın uyarısı yapıldı. Heyecandan ve sevinçten elim ayağım titriyordu. Ve hemen ardından tehlike kalmadığı söylendi bağırış sesleri kesildi ve tekrardan hayal kırıklığı yaşadım uyumaya gittim 56 saat uyudum ve tekrardan gözümü açtım ama çok garipti. Hava hala koyu mavi idi elektrikler yoktu tek bir sokak lambası yanıyordu ve onun altındada kan izleri vardı çok korkmuştum evde kimse yoktu. Bu sefer hayalkırıklığının yerini korku aldı. Elektrikler tekrardan geldi ve canlı yayın kanallarından son kez yayın yapıldı. ''Sakın dışarı çıkmayın. Tanıdıklarınızı kurtarmaya çalışmayın. Isırılan kişilere kesinlikle kapılarınızı açmayın.'' bunu duyduktan sonra korkum acayip bir hal aldı direk terasa çıktım terastan arka sokağa baktığımda 2 tane zombinin birini canlı canlı yediğini gördüm ve direk aşşağıya inip perdeleri kapattım kapıları sağlamlaştırdım 4 katlı evimiz ve 4 katındada ne kadar erzak varsa hepsini son kata topladım. 
Kendimi eve kapattım 10 gündür böyleyim bir arkadaşım daha canlı kalmış telefondan aradı facebook, twitter gibi sosyal ağların yarısı iletişime kapatılmış durumda. Her gün perde arasından insanların birbirini yiyişini kovalayışını ve öldürüşünü izlerken daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum. Burda kalın tekrar irtibata geçicem.

0 yorum:

Yorum Gönder