İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
5

01 Ocak 2011, izmir, tehlikenin farkındayız


Yılın ilk günü, bu site sayesinde hayatta kalanlar, herkes durumdan haberdar olduğu bölgeleri birbirine işaretleyip göndermeye başladı. Çok şükür baz istasyonları sağlam henüz. Elektriklerde uydu yayınları gibi gidip geliyor, farkediyor musunuz hala dizi tekrarı yayınlayan kanallar var bir iki tane, saçmalık. Aile fertleriyle görüşebiliyoruz, çok sıkı önlem aldıklarından bahsediyorlar, sanırım bizi rahatlatmaya çalışıyorlar sadece. Eve baktım silah namına kullanacak tek eşya elektro gitarım.

Haritaya göre ufak bir plan yaptık.Arabamız darbeler almış, kısık jaluzilerin arasından görebiliyorum, ama çok önemli bir şeye benzemiyor. Zannediyorum ki şehri terketmeye çalışan insanların panikle yaptığı bir şey bu. Bana çalışır ve yürür gibi geliyor. Biri büyük iki adet sırt çantamız var. İçlerini hazırladık bile. Fakat evden çıkmaya cesaretimiz duygusal olarak yok. Korku elbet var ama esas bizi yoran içine düştüğümüz durumun getirdiği psikolojik bozukluklar, zaten uyuduğumuzda tilki uykusu denen cinsten.

Gelen haritaya göre liman bölgesinde korunaklı bir toplama alanı oluşturulmuş. Tek bildiğim bu, o alanda ne olur, limana gidince bir yere gidebilir miyiz gemi ile hiçbir fikrim yok.
El yordamı ile çalışan şarz aletlerine ve fenere sahip olduğumuz için şanslı hissediyoruz kendimizi.

5 yorum:

Hunter

Büyük şehirlerde istilanın yoğun olduğu yerlere havadan saldırı yapılacakmış.Dikkatli olmanızı öneririm

VolkanHayvani

hala çıkmaya cesaretimiz yok ve bu konuda alternatiflerde üretmedik. Tam bir endişe hakim bizde.

Adsız

bence sen konağa git anneannemler yeşil yurtta oturuyor bana yeşilyurdun nası birdurumda olduğunuda söylermisin ben de çayyolundayım

Adsız

önemli olan hayatta kalmak zombi ısırıqıyla 4. günüm ama hala dayanıyorum size bir öneri asla paniqe kapılmayın

yasin babur

bence siz arka tarafa kırlara ormana doğru kaçın ben ormandayın 30 kişiyle çok rahat ve sakin

Yorum Gönder