İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
3

3 Ocak 2010 , Mersin

Bütün gün boyunca son bir haftada internet , TV , ülke ve dünya çapında ki gazeteleri araştırdım.Enfeksiyon hakkında çok az bilgi var.Araştırmaya devam ediceğim ve size raporumu sunacağım.Bu arada dışarıdaki silahları eve getirdim.Aileme hala kullanımları konusunda hiçbir şey bilmediğimi söylüyorum.Boş vakitlerimde dumblelarla çalışıyorum.Önceden body e gitmiştim zaten.Hatta inanırmısınız Call of Duty 4 serverları hala dolu.Ya zombieler oynuyorlar ya da , COD4 müdavimlerinin oluşan salgından haberi yok.

Bu arada izlemenizi önerdiğim bir film var : Zombieland.

3 yorum:

Hunter

CoD Severler asla bıkmaz.Bende serverlara baktım hatta 3-4 el oynadım bile.İnsanların kafa dağıtmak için kalan birkaç eğlencesi :)

atakanye88

aaa bende cod 4 oynuyorum ama bence bizim cod black ops çalmamızlazım yada l4d oynayalım

Adsız

bence zombiler oynuyorlar çünkü komşunu oğlu mehmet tam bi cod4 tutkunuydu evine gizlice baktığımda zombi olduğunu gördüm üstelik oyun oynuyordu

Yorum Gönder