İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
5

Ankara 23.59 -2 aralık

Bu size son yazışım. Birazdan güvenli bölgeden kaçacağım. Bacağımdaki yara gün geçtikçe kötüleşti. Artık kokuşmuş bir et parçasından farkı yok.
Keşke size daha güzel şeyler yazabilseydim ama kaderin bir cilvesi olsa gerek,aynı taraftayken kısa bir süre sonra birbirimizi öldürmeye çalışacağız.
 Yaklaşık 1 saat önce,küçük bir kız çocuğuna annemden kalan kolyeyi hediye ettim. Pis ellerim onu kirletmesin.
Hava hiç olmadığı kadar karanlık bugün,dışarısı soğuk.
Kendinize iyi bakın dostlar, her ne kadar artık düşmanda olsak,belki bir gün yine aynı tarafta oluruz.
 Haa bu arada silahımı yanıma alıyorum,olurda cesaret korkuya galip gelirse, yapmam gerekeni biliyorum.

5 yorum:

Adsız

kafana sıkmanı umuyorum. üzgünüm ama enfeksiyonlu olmayanlar içi,n büyük tehlike yaratacaksın. bizi de anla.

Smile

Durumun çok garip. Normalde birkaç saat içinde dönüşmen gerekirken bir günden uzun bir süredir dönüşmedin ve hala dayanıyorsun. İlginç bir fikir ama ben sende virüse karşı bir bağışıklık olabileceğini düşünüyorum. Çünkü bu olanlar başka türlü açıklanamaz. Sakın kendini öldürmek gibi çılgınca bir şey yapma. En yakın araştırma hastanesine git, olanları anlat ve kanını incelemelerini söyle. Belki de panzehir senin damarlarında dolaşıyor, belki de insanlığın tek umudu sensin...
Bol şanslar...

Hunter

Kişiden kişiye değişiklik gösterebilir ama Smile nin dediğini yapman en mantıklısı.

Adsız

asla ve de asla kendini öldürme.ama asla Allah`atan umudunu kesme ve son namazını kıl ve ayet-el kürsi oku unutmaki ALLAH insanları yarı yolda bırakmaz

Adsız

bazı kişilerin yorumlarını okuyunca cidden inanası geliyor bende zombilerle ilgili herşeyi okuyan araştıran biri olarak hikayeleri ilgi çekici buldum ama insanın bazıları kendini çok kaptırmış galiba

Yorum Gönder