İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
6

1 Ocak, 18:30, İzmir


İzmirliler'in dikkatine! Az önce evin önünden geçen askeri araçtan Halkapınar Spor Salonu ve Atatürk Stadı'nın kurtarılmış bölge olduğu anonsu yapıldı. Dün geceden beri aldığımız tek güzel haber bu sanırım. Arka balkonda saat 2'den beri demir panjurlara vuran iki zombi var. Sanırım dışarıyı gözetleme anlarımızdan birinde farkettiler bizi. Diğerlerini de buraya çekeceklerini düşünüyoruz. Bu arada hiç suyumuz kalmadı.

Ev metroya oldukça yakın bu yüzden metro hattına inip oradan gideceğiz Bilge'yle. Yukarıda da gösterdiğim gibi Bölge'den Stadyum'a kadar yürüyeceğiz. Oradan sonra kalan mesafeyi koşmamız gerekecek sanırım. El feneri ve sopa alıyorum. El fenerini mümkün olduğunca kullanmayacağız ama hava karanlık, metro çalışmıyor.

Eğer söylenildiği gibi güvenliyse size bir şekilde haber vereceğim. Oraya ulaşıp size onay vermemi bekleyin. 1,5 saatten fazla süreceğini sanmıyorum.

Çıkmamız lazım.

6 yorum:

Hunter

Bol Şans dostlarım,dikkatli olun

Serhannibal

Evde bıraktığım bir arkadaşımın ailesi izmirden. Oradan ayrılmadan önce ailesiyle konuştuğunda izmirde polis ve askerlerin çok iyi hareket ettiğini söylemişti ve ellerinden geldiğince yardımcı olduklarını anlatmıştı. Umarım hala öyledir. Bol şans.

Unknown

Dikkatli olun, riske girmeyin ve birbirinizi kollayın. Bol şanslar. Başarırsan bize haber ver.

VolkanHayvani

metrolar çok ciddi tehlike, herkesin metrolara yuklendigini tahmin ediyorum ben. orada oluşacak bir enfeksiyon tüm metroları bitirir.

Unknown

Tarih 13 haziran çarşamba bügün doğum günüm... tek başıma kutladığım ... İzmir her zamanki gibi sessiz 25.yaş günümü kutluyorum.Etrafta aylaklar (zombiler ) dolanıyor.elimde bir remıngton marka pompalı tüfek belimde bir desert eagle mustang marka çaldığım arabamla dolanıyorum ... Çok sakin. sanki bügün aylaklar hadi senin doğum günün istediğni yap demiş gibi.oturdum bi banka çiğdem çitliyorum (izmir dilinden).bügün denizi seyrediyorum sanki hiç birşey olmamış gibi. etrafımda asker cesetleri camlarda kanlar ve güneş tam tepede. artık tek başımda kaldığımı düşünüyordum ki o ses . imdat yardım edinn. artık beynimin bana oyun oynadığını sanıyordum ama arkama döndüğümde 18-19 yaşlarında bir kızın koştuğunu gördüm. arkasında bir zombi vardı. tek atışta zombinin kafasını parçaladım, eee alışmıştım artık .sonra kızı kurtardım ve yara aldığını gördüm işte o an yıkıldım gene tam bir insan görmüşken aylağa dönüşecekti belimdeki desert imi çıkardım ve kız dönüşümü geçirirken kafasına sıktım . saat 17 sularında güneş batarken tek başıma dünyaya haykırıyordum .Neden tek sölediğim şey buydu.......

Unknown

İzmirdeki olayları sonlandımak için hükümet yardım gönderiyor tabi sadece izmir deil hükümet kayseride şuan cevre illere kurtarma yolluyor 21 aralık 2012de izmirdeler.

Yorum Gönder