İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
1

2 Ocak Kocaeli...

Nihayet kendimi biraz toparladıktan sonra,apartmandan çıkmaya ve güvenli bölgeye gitmeye karar verdim.Sırt çantamın içine gerekli olan yiyecek,silah olarak kullanabileceğim bi takım alet vs alarak sabahın ilk ışıklarında bulunduğum yerden ayrıldım.Arkadaşlarımı ve ailemi bulmalıydım.Arabama atladığım gibi ilk işim benzinciye gitmek oldu.Arabanın benzinini fulledikten sonra markettende gerekli olabilecek seyleri arabama stokladım.Artık kısmende olsa hazırdım.Tek sorunum silah bulmaktı.Uzanca bir yolculuk sonrası Silahları nereden bulabileceğimi düşünürken yolda bir polis arabası gördüm,araba boştu biraz daha ileriye gittikten sonra yerde yatan polisleri gördüm.Arabamdan indim ve kontrol etmeye başladım.Ölmüşlerdi,hemen silahlarını aldım ve arabayı kontrol etmeye başladım.Telsizle iletişim kurmaya çalıştım ama bu konuda pek başarılı olamadım.Güvenli bölgenin hala tam olarak nerede olduğunu bilmiyordum.Bu sırada bir iki zombi bana doğru gelmeye başladı.Bu ilk denemem olacaktı.Filmlerden hatırlamaya çalıştığım kadarıyla silahı başlarına doğru tuttum ve ateş ettim.İlk denemem olduğu için biraz korkmuştum ama onları yere serdikten sonra kendime güvenim gelmişti.Evet yapabilirdim.Şimdi yeterince yiyeceğim ve silahım vardı,ama daha fazlası gerekti.Hava neredeyse kararmak üzereydi bi yer bulup saklanmalıydım şehir merkezine doğru yol aldım.Merkeze geldiğimde bunun pek iyi birşey olmadığını anlamam geç olmadı.Etraf zombi kaynıyordu.yerlerde ölüler,onları yiyen zombiler.Gerçekten mide bulandırıcıydı.Derken silah sesleri duymaya başladım,birileri ateş ediyordu.Sonunda yaşayan birileri olduğunu görmek güzeldi.Ama bu mutluluk çok kısa sürmüştü onlar başaramadılar ve zombiler birden çoğalmaya başlayınca maalesef yapacak bişeyleri yoktu..Zombiler benim onları izlediğimi farkettiler ve bana doğru koşmaya başladılar.Etrafım birden sarıldı.Arabanın üzerine çıkmaya başladılar.Arabadan çıkmalıydım ama nasıl.Bi süre cesaretimi topladıktan sonra sadece silahlarımı alıp koşar adım arabadan çıktım peşimden geliyorlardı.Hemen bir mağazaya girdim etraf sessiz ve karanlıktı.Dışarda onlarca zombi peşimdeydi.Şu an burada sıkışıp kaldım.Dışarıya çıkıp çıkmama konusunda kararsızım.Umarım birileri yardıma gelir..

1 yorum:

Hunter

Mağazada çok fazla cam ve kapı var bu da fazladan sorun demek.Bir evin çatısına çıkıp yardım bekleyebilirsin veya zombiler birşeyleri yemekle meşgul oldukları anda arabana atlayabilirsin.

Bol Şans

Yorum Gönder