İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
1

1 Ocak-4 Ocak 2011 Eskişehir 16:28

Merhaba,yine ben.Şanslıyım ki tekrar yazabildim.
Hala hayattayız ve şimdiye kadar kayıp vermedik.
Eskişehir şehir merkezindeyiz hala,gidilebilecek şehirleri araştırıyor,tartışıyoruz.Asla hiç bir şehrin merkezden
uzak kesimlerine normal koşullarda gitmemeye ve tek başına yolculuk etmemeye karar verdik.Yolunuza çıkan marketleri,hırdavatçıları,varsa silah dükkanlarını soyarsanız soyun,biz öyle yapacagız bazan.

Sonra babamla birlikte ablamların yanına döndük.Yengeme ne diyecegimi bilemedim,çok ısrar etti ve bana vurdu ama babam mecbur kalmıştık dedi.Bizimle konuşmuyor çünkü küçük dayım artık yok.Büyük dayım yani abisi gelsin istiyor.Arayabildik,şehrin öbür yanında oldugunu,ölmezse gelecegini söyledi.

Silahlanıp yine yollara düştük,evde vardiyalarla uyuyoruz,binamız apartman yani endişe yok.6cı kattayız,buraya kadar çıkamazlar,asansörü kapattık.Elimizde silahlar ve fenerlerel merdivenlerden hızlıca inerek dışarı çıktık arabamıza babam ile binerek polis merkezine gittik.Orası sakindi,ölen yoktu.Az polis vardı.Kendimizi tanıttıktan sonra yardım istedik.Bize kendilerininde zor durumda oldugunu,askerin kendisini savundugunu,devlet organlarının şu anda pek işbirligi yapmamamalarıdan dolayı nedense çaresiziz dediler.Tamam dedik ve bir süpermarkete gittik,yiyecek stogu bulmaya,elbette orada biz yenmezsek.

Süpermarkete gittik,yolda yer yer cesetler ve zombiler vardı.Yaratıkları sopayla öldürdüm başkalarına bulaşamasınlar diye.Markete girdik,bazan cesetlerle karşılaştık,hem müşterilerden hem çalışanlardan.Bir kasiyer gördüm,ayaktaydı,seslendim,arkasını döndü,degişmişti.Bana dogru koştu.Babam uzaktan ateş etti,kasiyer yere yıkıldı.

Hemen sepetimizi agzına kadar doldurduk ve çıkmaya hazırlandık.O sırada birisi 'Yüce tanrım insansınız'diye bagırdı.Arkamızı döndügümüzde bir kasiyer kızın bize seslendigini,mazeme odasına çagırdıgını anladık.Hemen koştuk.Adı Nisan olan bu kız burada çaışıyordu,onu tanıyordum hatta,bazan sırf bu kasiyer bana baksın diye sırada bekledigim bile olmuştu,hoş kızdı.Bize müşteri olarak gelen birinin burada bu şey yaptıgını anlattı,bir gün içinde burası harap olmuş,kız saklanmış ve biz gelinceye kadar çıkmamıştı.

Onu yanımıza aldık.Akşamüstü yada sabah erkenden tekrar çıkıp,üniversitelerle tren istasyonuna bakmak istiyoruz.

1 yorum:

Brotho

dostum trenler çalışmıyor. tren yoluna araç sokabilirseniz güvenli bir yolculuk yaparsınız. yollar anladığım kadarıyla berbat durumda

Yorum Gönder