İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
6

İstanbul-Yenibosna

İnsan etiyle beslenen canavarlarla ilk tiyatro'da karşılaştım,bir komedi oyunumuz vardı,tüm oyuncu arkadaşlarımla çok mutluyduk,oyunumuz çok güzel ilerliyor seyirciler bizleri kahkahalarla izliyorlardı,kalabalıktı çünkü oyunun galası yapılıyordu.Oyun esnasında sahneye o yaratıklardan biri girdi seyirciler gülmeye başladı,bizler ne olduğunu şaşırdık,başta zombi maskesi takmış bir densizin bize şaka yapmak istediğini düşündüm,arkadaşım durdurmak için üzerine yürüdü ve ani bi hamleyle zombi saldırdı,seyircilerin kahkahaları gittikçe yükseliyor bununda oyunun parçası olduğunu düşünüyorlardı.Salonun arka tarafından bir çocuk çığlığı geldi canavar bir çocuğa saldırmış parçalıyordu ve aniden büyük kapı kırıldı salona onlarca zombi girmeye başladı önlerine gelene saldırıyorlardı.Orada ölen insanların yarısı ezilerek ölmüş olmalıydı büyük bir arbede yaşanmıştı.Ben kız arkadaşımı alıp arka kapıdan kulisin olduğu taraftan kaçtım dışarıya çıktığımda silah ve bomba sesleri geliyordu,ortalık kan gölüne dönmüştü.Arabaya atladık ve zorda olsa eve gelmeyi başardık,kapıyı açtım içeriye girdik aniden kız arkadaşıma zombi saldırdı bu zombi evdeki temizlikçi kadın yüksel ablaydı,kız arkadaşımın yüzünü parçaladı,şuan hala onun şokundayım ve ağlıyorum,günlerdir kendi odama sığınmış durumdayım,kapı kilitli,içerde kız arkadaşım ve temizlikçi kadın var,şuan çok hırçınlar çünkü onlarda benim gibi bir şey yiyemiyor,yukarıdaki komşu hayatta kalmış sepetle yiyecek şeyler gönderiyordu,bugün göndermedi,sanırım o da öldü.Çok açım buraya hapis oldum ve şuan önümde dolabımdan aldığım silah var mesajı gönderdikten sonra kafama sıkacağım,en azından cesedim kalır.Ben umudumu yitirdim siz umudunuzu YİTİRMEYİN!

6 yorum:

Hunter

Yılmak mı? Başımdan geçen onca şeye rağmen ben yılmadım ve sen evinde iki zombi var diye mi yılıyorsun? Silahı alıp o ikisini vur ve her zaman bir umut olduğunu unutma...

spása

Merhaba malesef yapmış kafasına sıkmış,ben spása kardeşiyim.Edirne'de askerdim,kurtulan askerlerden biriyim.Kadeşimi almaya geldim cesediyle karşılaştım ve dizüstü bilgisayarda bu sayfayı gördüm.Yanımda bol miktarda cephane ve birde helikopter var.Perşembe günü saat 13:00'de Ataturk Havalimanında olacağım,14:00 harekete geçip İmralı adasına geçeceğim.Benimle gelmek isteyenler orada olsun.O bölgenin güvenli olduğunu düşünüyorum.

Malkavian

size çok uzaktayım. Ve bulunduğum şehirde benden başka kimsenin kalmadığını düşünmeye başladım. Umarım birilerine ulaşabilirim. Kardeşin için çok üzgünüm...

Adsız

Tekirdağ/Muratlı ilçesindeyim evimin bodrum katında saklanıyorum bana 4 ay yeticek kadar yiyeceğim var fakat çok korkuyorum lütfen yardım gönderin burda çok korkunç şeyler oluyor

Adsız

Bloğunuzda ki güncel paylaşımlarınız sayesinde sık sık bloğunuzu takip etmeye başladık. Halı yıkamacı firması olarak paylaşımlarınızın ve başarılarınızın devamı dileriz.

Zombi avcısı

Lütfen yardım edin
"BU BIR ACIL DURUM MESAJIDIR"
Lütfen yardım edin

Yorum Gönder