İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
6

Eğer savaş istiyorlarsa,savaşı onlara veririz...Ankara,Cebeci 1 ocak


Saat 15.47,önümdeki sıradışı hareketliliği geç farkettim.
Yanımda duran kadın önünde duran insan benzeri varlığa dehşetle bakıyordu.
Daha kaçmayı bile akıl edemeden o yaratığın kadının üstüne atıldığını 
gördüm.
İçimde yayılan korkuya hakim olmaya çalışıyordum.
Bacağımda birden müthiş bir acı duydum ve istemsiz arkaya döndüm.
Arkamda duran diğerini farketmem çok sürmedi.
Ölümle hayat ilk defa birbirine bu kadar yakındı, o an silahım olduğunu
hatırladım.
Silahımı çektim ve yaratığa bir kaç el ateş ettim,sokağın köşesine doğru 
kaçmaya başladım.
O kadını kurtarabilirdim,geri dönmeliyim... 
Saat 15.49,arkama bakmadan yürüyordum.
Gene o ne idüğü belirsiz çığlıkları duydum.
Geri dönmek için artık çok geçti.Devam etmeliyimdim,
etmek zorundaydım ama bacağımdaki yara gittikçe kötüleşiyordu.
Yere damlayan her kanla birlikte biraz daha halsizleştiğimi
 hissediyordum.
Nereye gideceğimi biliyordum,kafamda yıllar önce
yüzbaşı Erdal'ın söylediği sözler yankılanıyordu:

     '' eğer savaş istiyorlarsa,onlara savaşı veririz''

Hayatta kalan diğerlerine sesleniyorum,
dikimevi metro durağında ihtiyacınız olan yardımı görebilirsiniz.
Sizi bekliyor olacağız. 


6 yorum:

Unknown

Ne şekilde yaralandın, eğer zombilerden biri yaptıysa üzgünüm arkadaşım, en fazla bir saatin var.
İyi düşün, ne şekilde yaralandın?

Hunter
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown

Oraya giderseniz dikkatli olun. Yaralanmış ama nasıl yaralandığı belli değil. Şimdiye çoktan onlardan biri olmuş olabilir.

Hunter
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Abdullah Suphi

Kapana kısıldık !.Metro durağın çevresi sarılmış durumda,askerler direnmeye çalışıyor ancak daha şimdiden komutanımızı kaybetmiş durumdayız.Yiyecek konusunda şu an için sıkıntı yok ama ilerleyen günler de sorun çıkartabilir.
3 saat önce bacağım çürümeye başladı.Elimizdeki tek doktor ,bacağım konusunda çaresiz.Aklıma durduk yere çocukluğumda geçirdiğim günler geliyor.İçimde farklı bir kıpırtı var umarım insan olarak kalabilirim.
İnsan olarak kaldığım sürece irtibatta kalmaya devam edeceğim.
Herkese bol şanslar
21.34 dikimevi

Adsız

şuan ankara çayyolundayız kapana kısılmış durum dayız ileride bir jandarma var hatta yürünecek mesafede ama araba uzakta napıcağımızı bilemiyorum

Yorum Gönder