İstila Başlasın!

Bir virüs hayatımızı değiştirmek üzere…
Açgözlü ilaç şirketlerinin kontrolünü kaybettiği bu virüs insanları ve hayvanları zombilere dönüştürmeye başladı…
Virüs kan yoluyla bulaşıyor. Virüsten etkilenenler gördükleri tüm canlılara saldırıyor ve onları yiyorlar. Ufak sıyrık ya da ısırıklardan sonra kaçabilen canlılar ise 10 dakika ile 60 dakika arasında zombiye dönüşüyorlar.
Zombiler koşabiliyor…
Zombiler ilk olarak 30 Aralık 2010’da, akşam saatlerinde görülmeye başlandı…
Hayatta kalanlar haberleşmeye çalışıyor...
0

Başlangıç İzmir-Bornova

Herşey normaldi.
Sıradan hayatı olan sıradan insanlardan biriydim işte.Ama o filmlerde gördüğümüz sonradan gizemli kişiliğini ortaya çıkaracak olan sıradan insanlardan değil,basbayağı sıradan olanlardan,sıradan işte.
Saldırının dünya üzerinde ilk belirtileri ortaya çıktığında Tabiat Tarihi Müzesine idim.Ne kadar ironik değil mi ?! Hiçbir şeyden haberim olmaksızın insanlık tarihinin gelişim eğrilerini inceliyordum.Tek hücreliler,...,sürüngenler,kuşlar,memeliler.Peki zombiler bu evrimsel sürecin neresindeydi ?
Bir keresinde rüyamda yaşadığım kente uzaylıların saldırdığını görmüştüm.Rüyalarımın tanrısı olan ben kendimi öyle aciz,zayıf,savunmasız hissetmiştim ki...
Müzeden çıktığımda kendimi bambaşka bir dünyaya adım atmış gibi hissettim.Kendi kendime şakasını yaptığım böyle bir durumun gerçekleşeceğini,gerçekten de bambaşka bir dünyaya adım attığımı nereden bilebilirdim ki ?
İç ses ;
Tuhaf !Otobüs bekleyen insanlar nerede?Ama burası büyük bir kampüs,havada soğuk ondandır belki.
Otobüsü beklemek yerine yürümeyi tercih ettim kulağımda ''It's my life''.
It's my life !
It's now or never.
I ain't gonna live forever,
I just want to life live while I'm alive.
It's my life !
İlk işaretler o zaman göründü.
Ve bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmadı.

0 yorum:

Yorum Gönder